Mój laptop Satellite Pro A120

wtorek, 20 lipca 2010
Uruchomiłem bloga o Toshibie Satellite Pro A120, od dzisiaj będę się dzielił moimi doświadczeniami związanymi z posiadaniem tego modelu notebooka. Wydawać by się mogło, że to głupi pomysł. Szczególnie, że mam go już 3 lata i powinienem kupić lepszy. Z drugiej strony, po co mam wydawać pieniądze na coś nowego jeżeli ten laptop spełnia moje wymagania? Wystarczy kilka zmian, instalacja odpowiednich programów i komp działa prawie jak szwajcarski zegarek :) Tak na marginesie A120 nie jest pierwszą toshibą z którą miałem styczność. Mam jeszcze Satellite Seria 2100CDS, działa sprawnie na windows 98 i służy do sprawdzania starych dyskietek z programami księgowymi.

Moje wpisy nie będę ograniczał tylko i wyłącznie do modelu A120... Seria Satellite Pro jest przeznaczona dla biznesu i pomimo faktu, że obejmuje różne modele łączy je specyfika podzespołów. Jeżeli w przyszłości kupie nowy notebook to z pewnością wybiorę któryś z modeli Satellite Pro.

0 komentarze:

Prześlij komentarz